Nieuwsbrieven:
hou contact met je doelgroep!

Vragen je klanten zich af of je nog leeft?

  • Laat je maar af en toe (of zelfs nooit) iets van je horen aan je klanten?
  • Vragen je klanten of relaties je soms: ‘Leef je nog?’
  • Wil je liever het contact met je klanten warm houden?
  • Lukt het niet om meer bezoekers naar je website te krijgen?

Dan is het tijd om actie te ondernemen en je klanten te laten weten waar je mee bezig bent!

Hoe komt het dat je klanten niet weten waar je mee bezig bent?

Omdat je nooit iets van je laat horen…

Moet je dan elke klant iedere maand gaan opbellen en vertellen wat voor plannen je hebt, wat er veranderd is aan je product, waarom je dienstverlening nog beter geworden is?

Nee, je kan hen al die zaken vertellen in een digitale nieuwsbrief.

Alleen naar je klanten?

Nee, je kan je nieuwsbrief ook versturen naar zakenrelaties die momenteel nog geen klant van je zijn. En hen vertellen over een recent project dat je verwezenlijkt hebt, een nieuw product dat je verkoopt. Je kan hen een tip geven of een aanpak adviseren…

Het resultaat? Deze prospecten leren je beter kennen en hun vertrouwen in jou groeit met iedere nieuwsbrief.

Aangekochte e-mailadressen

En – ondanks wat velen denken – kan je ook nog altijd adressen aankopen en je nieuwsbrief versturen naar onbekenden. Ook deze strategie kan heel goed werken.

Als je nieuwsbrief goed opgebouwd is, een meerwaarde biedt voor de lezer en niet zomaar wat commercieel gewauwel is.

Voordelen zijn niet min

Nieuwsbrieven versturen naar klanten, zakenrelaties en aangekochte mailadressen brengt heel wat voordelen met zich mee:

  • Je kan je expertise in je vakgebied tonen.
  • Je laat van je horen en zet jezelf en je onderneming in de kijker.
  • Je klanten voelen zich meer met je verbonden.
  • Je kan doelgerichte nieuwsbrieven versturen naar specifieke doelgroepen.
  • Een digitale nieuwsbrief is een goedkope manier om je bedrijf en je producten op regelmatige basis onder de aandacht te brengen.

Jouw ideale nieuwsbrief
oogt naar meer

We bedenken graag samen met jou een goede aanpak voor je nieuwsbrieven. En gieten je teksten in een mooi ogende opmaak die je lezers meteen aanspreekt. Je eigen foto’s erbij of liever stockfoto’s? Alles kan.

Teksten die overtuigen

Een echte binnenkomer: dat heb je nodig als je wilt dat je nieuwsbrieflezer je nieuwsbrief opent. Je  bedenkt het best een uitnodigende titel en ook de inhoud van je nieuwsbrief moet weten te boeien en te overtuigen.

Heb je ook graag hulp met de inhoud? Dan trekken we je lezers met een overtuigende tekst!

Brainstormen over je nieuwsbrief?

Bel ons op 0478 38 77 of

Wat zeggen onze klanten over ons?

Recente
projecten